| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
JMAutio
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 10:01 am Post subject: |
|
|
Eikös tosta puutu ainakin se yks reitti jossa on se mattolaituriin verrattavissa oleva laiturinpätkä? Tosta oikealta puolen, bsx radan ja hissin välistä.
Kannattaisiko tuohon ehkä koittaa hahmotella metsä- ja avorinnealueet? |
|
| Back to top |
|
 |
randm
Joined: 04 Jun 2008 Posts: 116 Location: Tornikeskus|Klaukkala
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 10:13 am Post subject: |
|
|
| JMAutio wrote: | Eikös tosta puutu ainakin se yks reitti jossa on se mattolaituriin verrattavissa oleva laiturinpätkä? Tosta oikealta puolen, bsx radan ja hissin välistä.
Kannattaisiko tuohon ehkä koittaa hahmotella metsä- ja avorinnealueet? |
Joo. Jotain puuttuu ja tullaan kyllä laittamaan myös maaston tuntomerkkejä... Mutta antaa kuitenkin hieman osviittaa. _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
Naama
|
Posted: Thu Jul 17, 2008 10:21 pm Post subject: |
|
|
http://www.pinkbike.com/video/29714/
Tuossa lyhyt videopätkä siitä uudesta stuntista.
E:
| DHTornarit.com wrote: | | Radalle ei pääse ilman kisanumeroa virallisten harjoitusten aikana. |
Voipi olla hölmö kysymys, mutta koskeeko tämä vain kisaratoja vai mäkeä ylipäänsä? Ajattelin tulla jo huomenna leikkimään kameralla, mutta olisi kiva tietää kannattaako pyöräkin ottaa mukaan. _________________ wtf? |
|
| Back to top |
|
 |
matti s
|
Posted: Wed Jul 23, 2008 11:14 pm Post subject: |
|
|
| No niin. Cupit on nautittu ja jatkamme normaalia painovoimaenergiaperäistä ajamista . Tällä viikolla eli huomenna torstaina ei ole viikkokellotusta. Kellotus jatkuu viikon kuluttua. Muuten paikka on normaalisti auki ja radat valmiina ajettaviksi. |
|
| Back to top |
|
 |
matti s
|
Posted: Fri Jul 25, 2008 4:27 pm Post subject: |
|
|
| Helteisten päivien varalta olemme asentaneet kahvion taakse suihkun myös ajajille. Ottakaa pyyhkeet mukaan. |
|
| Back to top |
|
 |
Hannu S
|
Posted: Mon Jul 28, 2008 11:45 am Post subject: |
|
|
Matin kanssa oli hetki sitten puhetta viikkokisoista, ja kuulemma osallistujia on lähiviikkoina ollut koko ajan vähemmän.
Kysymys kuuluu: ovatko viikkokisat toivottuja, pitäisikö niitä jatkaa vai kenties muuttaa formaattia jotenkin, ehkä vähemmän kisatyyliseksi? Vai unohdetaako viikkokisat kokonaan? Tosiasia on kuitenkin että ne aiheuttavat aika paljon työtä viikoittain matille. Itse en ole kauhean innostunut ollut viikkokisoista, tuntuu että helposti tulee sitten ajettua vaan sitä yhtä kisareittiä koko päivä. Ja tosiasia, niinkuin kaikki tietävät, on kuitenkin se että niin sanottua leikkimielistä kisaa ei ole tosiasiassa vielä tähän mennessä ikinä missään ajettu Mutta mielipiteitä kaivataan. |
|
| Back to top |
|
 |
fUUBi
|
Posted: Mon Jul 28, 2008 1:22 pm Post subject: |
|
|
On viikkokisat aina hauskoja olleet, kun on paikalle päässyt. Näkee vähän onko vauhti ihan hukassa.
Ehkä nyt kesän aikaan monet ovat reissussa jne. etteivät ole tornimäkeen joutaneet.
Leikkimielisiä ei noista kisoista saa, se on totta.
Olisiko ideaa järjestää vähän syksymmällä tai jopa talvella vaikka 3 osainen "cup", viikkokisa tyyliin? Voisi innostaa enemmän ajajia mukaan, kun ei ole liikaa osakilpailuja (parempi mahdollisuus päästä jokaiseen).
Jos tornari on talvella auki (viime talvena oli?) niin talvikisat olisivat siisti juttu.
Kunhan speksailen. |
|
| Back to top |
|
 |
Mikko S
|
Posted: Mon Jul 28, 2008 6:05 pm Post subject: |
|
|
Mua kiinnostaa ainaki noi viikkokisat. Mulle on vaan ollu toi torstai jotenki sellanen päivä ettei pääse paikalle, ens torstaina olis kyllä tarkotus päästä paikalle Mulle olis sunnuntai paras päivä mut ei varmaan kovin monelle muulle. Mäkin luulen että vähäinen ajaja määrä johtuu lomista tilanne varmaan korjaantuu syssymmällä.
Voishan niistä pitää jonkullaisen pienen tauon ei se ainakaan mua haittais.  |
|
| Back to top |
|
 |
Hannu S
|
Posted: Tue Jul 29, 2008 7:26 pm Post subject: |
|
|
| Eiks kellään muulla ole mielipidettä asiaan? Varmaan sitten voi tulkita niin että ei noi kisat ainakaan niin kauhean tärkeitä ole? |
|
| Back to top |
|
 |
Meeme
|
Posted: Tue Jul 29, 2008 9:20 pm Post subject: |
|
|
Minä olen vahvasti viikkokisojen puolesta, se on todella hyvä mahdollisuus kehittää omaa vauhtia. Olen ollut aina paikalla kun suinkin mahdollista ja aion olla jatkossakin.
Eri asia sitten on että kannattaako pitää välillä taukoa tai pitää vaikka viikkokisat joka toinen viikko. Tai sitten vaikka neljä viikkoa putkeen, sitten tulokset yhteen ja pari viikkoa väliä ennen seuraavaa sarjaa. |
|
| Back to top |
|
 |
Niko
|
Posted: Tue Jul 29, 2008 11:32 pm Post subject: |
|
|
Itse olen myös viikkokisojen kannalla. Kyllä sitä aina kovempaa tulee ajettua jos kellot rinteessä on ja samalla voi ehkä kehittyäkkin.
Mites on tämän viikon laita? Oltais varmaankin tuon Rikun kanssa tulossa, kun se on taas iskussa. _________________ http://oakley.com/ |
|
| Back to top |
|
 |
randm
Joined: 04 Jun 2008 Posts: 116 Location: Tornikeskus|Klaukkala
|
Posted: Wed Jul 30, 2008 9:19 am Post subject: |
|
|
| Meeme wrote: |
Eri asia sitten on että kannattaako pitää välillä taukoa tai pitää vaikka viikkokisat joka toinen viikko. Tai sitten vaikka neljä viikkoa putkeen, sitten tulokset yhteen ja pari viikkoa väliä ennen seuraavaa sarjaa. |
Tuo Meemen ehdotus olisi varmaan järkevä eli selkeästi muutama kisa putkeen ja sitten taukoa. Tämän voisi järjestää kahdessa tai vaikka kolmessa osassa, jos vain on hyviä kelejä laskea loppukesästä ja alkusyksystä.
Nythän viikkokisoja on järjestetty enemmänkin, kuin mitä tarkoitus oli. Osittain tosin siksi, että saatii ratoja testattua kisoja varten... _________________
 |
|
| Back to top |
|
 |
matti s
|
Posted: Wed Jul 30, 2008 11:03 pm Post subject: |
|
|
Tehdäänpä niin, että huominen jätetään kellotuksessa väliin. Ensi viikon torstaina aloitamme uuden kolmen kellotuksen sarjan. Siitä voidaan vaikka laskea pisteetkin. Jatko katsotaan myöhemmin.
Ajokelit näyttävät hyviltä, joten ratsuille kyytiä. |
|
| Back to top |
|
 |
matti s
|
Posted: Wed Aug 06, 2008 9:23 am Post subject: |
|
|
Torstaina kellot ovat paikallaan n. 18.30 - 20.00 välisenä aikana. Siinä ehtii käväistä muun kruisailun ohessa. Rata on yläpäästä sama kuin oli viimeinen rani Cupissa. Alaosa lähtee erilleen laituridropin yläpuolelta. Siis ajetaan laiturin ohi vasemmalta suoraan ja kaarretaan sitten oikealle tasaisen osan kautta tiukkakurviseen lastensafariin.
Jos halutaan, niin ajoista voidaan laittaa tilastoa näille sivuille. |
|
| Back to top |
|
 |
Naama
|
Posted: Wed Aug 06, 2008 5:43 pm Post subject: |
|
|
Hmm. Taitaa mennä itseltäni kuvaamiseksi, kun olkapää venähti eilen. Samassa rytäkässä keula puhkesi kans, joten fillarikin on sairaslomalla toistaiseksi. Kamera sentään toimii, eli sitä roplaan sitten huomenna, mikäli sää pysyy kohtuullisena. _________________ wtf? |
|
| Back to top |
|
 |
|